Moi, eli mulla oli ratsastustuntini ja menin Hampurilla, se meni tosi ihanasti koko tunnin ihan tykästyin :)! Aluksi mentiin paljon asetuksia ja etu-osa käännöksiä, ravia, tölttiä ja kaikkia pikku tehtäviä. Otettiin myös aika paljon laukkaa ja laukka tehtäviä ja olin kyllä tosi tyytyväinen koko tuntiin ja Hampuriin. :)
Vielä loppukäynnit ja talutin hetken sitten talliin ja kamat pois ja pikainen harjaus.
Hampur :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti