sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Video Neelestä

 
 
Elikkäs en hirveästi ala kertoa, mutta Neelestä laitoin videon teille. Video on minun ja Neelen yhteisen matkan alusta. Videossa ei ole hirveesti ratsastusta, toivottavasti se ei teitä haittaa ja toivottavasti myös pidätte! :) Laittakaa vaan kommenttia mielipiteistänne, olisi kiva kuulla niitä ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti