Torstaina mulla oli viimeinen tunti Perlassa (lukuunottamatta ensiviikon tiistaina olevaa korvaustuntia) Menin torstaina nyt vihdoin taas Grimurilla, ja se oli yhtä ihana kuin aina♥!
Kenttä oli aika surkeessa kunnossa, mutta mentiin aika paljon silti laukkatehtäviä. Grimu meni tosi ihanasti ja reippaasti ja se kulki hyvin herkillä avuilla. Sainkin hoitaa sen tunnille ja pois, ja lopuksi jouduin vielä pesemään jalustimet ja satulavyön kun ne oli niin kurassa. Tiistaina sitten vielä vikan kerran ;`)
Ja tosiaan tänään oli kevätjuhla ja ette arvaa xD KESÄ LOMA ALKOI!!!!!! xD Ette ihan varmaan arvannu!♥♥♥ no einy sentää...xD
Elikkäs ihan kesä fiilikset on ja kesällä tuun postailee useesti!♥ :)
Tilaamasi banneri on valmis ja kopioitavana blogini banneripaja sivulla :)
VastaaPoistahttp://onlythehorsesandme.blogspot.fi/