Torstaina mulla oli viimeinen tunti Perlassa (lukuunottamatta ensiviikon tiistaina olevaa korvaustuntia) Menin torstaina nyt vihdoin taas Grimurilla, ja se oli yhtä ihana kuin aina♥!
Kenttä oli aika surkeessa kunnossa, mutta mentiin aika paljon silti laukkatehtäviä. Grimu meni tosi ihanasti ja reippaasti ja se kulki hyvin herkillä avuilla. Sainkin hoitaa sen tunnille ja pois, ja lopuksi jouduin vielä pesemään jalustimet ja satulavyön kun ne oli niin kurassa. Tiistaina sitten vielä vikan kerran ;`)
Ja tosiaan tänään oli kevätjuhla ja ette arvaa xD KESÄ LOMA ALKOI!!!!!! xD Ette ihan varmaan arvannu!♥♥♥ no einy sentää...xD
Elikkäs ihan kesä fiilikset on ja kesällä tuun postailee useesti!♥ :)
lauantai 31. toukokuuta 2014
maanantai 19. toukokuuta 2014
Kesä meininkiä-Neele♥
Heippa, eilen olin ratsastamassa Neelellä, ja oli ihanaa, kaikki oli vaan niin ihanaa!♥
Menin tälläkertaa tallille kaverini Jasminen kanssa.
Neele oli jo sisällä tallissa, joten aloin heti harjailemaan sitä + otin kaviot
ja harjasin Neelen harjan ihan selväksi pitkästä aikaa.
Sitten satula selkään ja suitset päälle, ja kentälle.
Kentällä menin ensin käynnissä, pysähdyksiä, muutaman voltin yms.
Sitten ravasin parikierrosta ja siitä suunnanvaihdos.
Käyntiä...
Sitten otin laukat molempiin suuntiin pitkällä sivulla.
Jotka meni todella hyvin.
Seuraavaksi menin hetken pitkin ohjin käyntiä, jonka jälkeen lähdimme maastoon.
Jasmin lähti mukaan Laurilla.
Maastossa menin käyntiä ja ravia, Neele oli todella virkeä ja innoissaan
menossa!
Kun palasimme otin kentällä vielä pari laukka ja ravia + pitkät
loppukäynnit ilman satulaa maasta käsin. Kun Neele oli niin loppu ja hikinen.
Lopuksi hoidin Neelen hyvin ja kostutin hikisimmät kohdat
pesusienellä.
Sitten tähän loppuun kokosin kuvia, joita tuli paljon... :)♥
sää oli muutes mitä mahtavin 25`C ♥
Lauri
♥♥iiiihana kesä kuva♥♥
♥
sunnuntai 18. toukokuuta 2014
Kesä suunnitelmia ja kuulumisia
Moikka, päätin laittaa nyt aluksi tähän vähän kuulumisia.
Elikkäs tänään menen Neelellä ratsastelemaan, poikkeuksellisesti
tänään, koska eilen mulle ei käynyt. Siitä sitten postausta viimeistään tiistaina!:)
Muuten ei sen ihmeellisempää ole tapahtunut, nyt se kesä tulee!♥
tänään lämpömittari näyttää 23`C ♥
ihanaa lähtee Neelellle!
Ja sitte vielä sellanen ilmotus asia, että mun tunnit loppuu kahenviikon päästä
eli enää kaks ratsastus tuntii ennen mun ja hevosten kesälomaa :`( !
Koko kesäloma ilman Framtidia... :(!
Kesälomaa odotelle, enää kaks viikkoo ♥
Sitten vähän kesäloma suunnitelmistani!
Vaikka tunnit perlassa menee kesäloma tauolle, niin aion käydä Neelellä
kuitenkin aika paljon.
Sitten mennään kahen mun kaverin kanssa meiän mökille ja
siellä tietty ratsastamaan meiän mökki tallille! :)
Siitä tulee varmaan kunnon postaus♥
Tietysti meen uimaan, otan aurinkoo yms... nautin kesästä!♥
Ja käyn perlassa ainaki yhen kerran moikkaamassa hevosia (♥framtidia♥)
ja kuvaamassa yhtä tyyppiä ku se menee Fridalla, sen vuokriksella. :)
Muuten en vielä tiedä paljon kesä suunnitelmista, mutta
ainakin tää blogi pysyy virkeenä, sen voin luvata jo nyt, varmaan tulee joka viikko
jonkinlainen postaus tänne!♥
♥
perjantai 16. toukokuuta 2014
♥#Framtidilla#♥
Moi, eilen menin Framtidilla, ja ihanaa oli! :)
Mentiin kentällä, ja Framtid meni niin ihanasti koko tunnin, herkillä avuilla ja kuunteli hyvin.
Aluksi mentiin alkukäynnit pitkin ohjin, ja ruvettiin tekemään itsenäisesti pysähdyksiä ja voltteja.
Sitten otettiin reipasta kevyttä ravia parikierrosta molempiin suuntiin. Sitten siinä välissä vähän tölttiä.
Kun alkuverkat oltiin menty, niin alotettiin tekemään laukka-töltti-ravi tehtävää.
Sitä on täällä vähän vaikea rupee selittää, mutta laukattiin siis paljon, ja Framtid meni tosi reippaasti koko tehtävän ajan!♥
Lopuksi vielä ilman jalustimia, mentiin ravia ja käyntiä. + jotain pikku juttuja, en muista hyvin :D
Mentiin kentällä, ja Framtid meni niin ihanasti koko tunnin, herkillä avuilla ja kuunteli hyvin.
Aluksi mentiin alkukäynnit pitkin ohjin, ja ruvettiin tekemään itsenäisesti pysähdyksiä ja voltteja.
Sitten otettiin reipasta kevyttä ravia parikierrosta molempiin suuntiin. Sitten siinä välissä vähän tölttiä.
Kun alkuverkat oltiin menty, niin alotettiin tekemään laukka-töltti-ravi tehtävää.
Sitä on täällä vähän vaikea rupee selittää, mutta laukattiin siis paljon, ja Framtid meni tosi reippaasti koko tehtävän ajan!♥
Lopuksi vielä ilman jalustimia, mentiin ravia ja käyntiä. + jotain pikku juttuja, en muista hyvin :D
lauantai 10. toukokuuta 2014
Leikkitunti♥
Moih, viimeviikon tunnilla menin Hampurilla, ja meillä oli sijaisena Emppu :D Eli tunti oli ihan sairaan kiva! Mentiin ilman satuloita ja alotettiin pysähdyksillä. Sitten ravailtiin, ja Hampur oli jotenkin ihan intoa täynnä, se halus mennä lujaa ja sillee xD Se vaa oli sellanen. Sitten ku ruvettiin ottaa laukkoja niin siitä se vasta riemastuikin, ja lähti tosi kovaa, kolmannella kerralla sama juttu ja sit se veti pään ihan alas ja pukitti kaks kertaa, tota se sitte teki pari kertaa ja oli kyl ihan lähellä etten tippunu, ku hampurilla ei oo ees tuntuvaa säkää, nii melkeen jo liuin sieltä kaulan yli alas, se oli ihanaa mut vähän ärsuttävää, ku en ois jaksanu sellasta temppuilua :D Mut no se vaan yksinkertasesti innostu, vaikka se ei oo yhtään sen tapasta! ja sit se huomas et olin viel ilman satulaa. Sitte leikittiin tallipalaa, peiliä ja sanaravi laukkaa, jossa taas sama innostuminen! :D
Leikit oli kuitenki tosi kivoja ja koko tunti oli ihan mahtava!!!♥
Leikit oli kuitenki tosi kivoja ja koko tunti oli ihan mahtava!!!♥
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)