keskiviikko 5. helmikuuta 2014

KYSYMYS POSTAUS!!!

Moikka, elikkä niin kuin varmaan huomasitte myday voitti talvenaikana olleen äänestyksen, toteutan sen lähiaikoina kun on aikaa! :) kiitos kaikille jotka äänesti sitä.
Mutta nyt piristykseksi ajattelin laittaa kysymys postauksen teille! Eli laittakaa kysymyksiä maan ja taivaan väliltä liittyen esim, hevosiin, koiraani, Neeleen... yms yms yms... muistakaa kuitenkin asiallisuus, pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja olisi kiva saada niitä! :) Mitä odotatte laittakaa kysymyksiä mulle, kommentilla tohon alas! Kysymys postauksen vastaukset laitan ihan omana postauksena myöhemmin jos kysymyksiä tulee. :)!!!

7 kommenttia:

  1. Ihanaa, vihdoin sulta kysymys postaus! :)
    Kysynkin sun tippumisista hevosilta, koska en tiiä niistä.
    Sun eka tippuminen? Pahin tippuminen? Hauskin tippuminen? mieleenjäänein tippuminen? pelkäätkö tippumista?
    sitte ootko ikinä hypänny? kisannu? Oootsä menettäny ketää hevosta? ja viimeinen kymysys on saako Neelellä tulla ratsastamaan? :D

    VastaaPoista
  2. Ootko ollu koskaan kesäleirillä? millä? oliko hyvä?
    Neelen säkäkorkeus?

    VastaaPoista
  3. Kiitos kysymyksistä kummallekkin !:)

    VastaaPoista
  4. - Miks et oo viel hypänny Neelalla?
    - Oonksmä paras?
    - Kuka on sun lemppari poni?
    - Miks ei blogisi ole vaikka puoliksi lifestyle blogi?:D

    VastaaPoista
  5. Kiitos, kysymyksistä, lisää vaan! :)

    VastaaPoista
  6. Ajattelitko vuosi sitten että sinulla olisi nyt vuokraponi? Kuanko olet ajatellut vuokraavasi neeleä?

    VastaaPoista