perjantai 31. tammikuuta 2014

Tunti, Dynyr

Moi, oli vihdoin taas tunti kun on peruttu aika usein nyt pakkasten takia. Menin Dynyrillä, ja meillä oli paljon erilaisia tehtäviä. Suurimmaksi osaksi tällä kertaa tehtäviä töltissä.
Dynyr oli ihan kiva ja se oli saanut ihanan uuden otsapannan. Aika kylmä kyllä oli, no ei se haitannut paljoo, lopuksi vielä hoidin Dynyrin pois ja harjailin sen.
En ottanut kuvia joten ei tällä kertaa niitä. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti