torstai 9. tammikuuta 2014

Tonttuilua Neelen kanssa :D

Otin tonttulakin Neelelle, ja otin paljon kuvia. Osa kuvista on ihan kivoja mutta meni aika pelleilyksi xD Kivoja silti. Juu ratsastus tonttu kuvia en ottanut. Otan niitä myöhemmin kun Emma tulee mukaan ja menemme yhdessä maastoon. Toiveena tietysti että tulisi vähän vielä lunta! :) Mutta ei sen enempää päätin vaan laittaa nää koska jotain joulu iloa tännekkin vielähän se talvi ainakin on vaikka siltä ei näytä! :) Toivottavasti pidätte! :)
normi Neele kuva. XD

 

kovaa mennään paikoillaan karsinassa! :D

:D Tää kuva on mun mielestä niiin paras!!!! xDD
jou jou (hou hou) Neele xD

söpöliini <3

...
:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti