perjantai 10. tammikuuta 2014

Ilmansatulaa...

Torstain tunti oli siis taas 09.01.14. Menin Framtidilla ilmansatulaa. Oli aika normaali tunti, ja kenttä oli suht hyvässä kunnossa. Framtid oli jo tunnilla joten en sitä päässyt hoitamaan, mutta auttelin Djaknin ja Fridan hoitamisessa. Tunnilla menimme etu-osa käännöksiä, asettamista pääty-ympyrällä ja aika perusjuttuja. Framtid tölttäsi ja ravasi tosi kivasti ja reippaasti. Oli kiva mennä taas ilmansatulaa kun ei vähään aikaan oo menny. Framtid vielä jatkoi seuraavalle vielä kokeneempien tunnille, joten en sitä tänään hoitamaan päässyt. Otin vielä pari kuvaa ja auttelin Djaknin hoidossa.
Oli kiva tunti ja Framtid oli yhtä ihana niin kuin aina, se on ihan paras!<3
                                                       Framtidista joku vanha kuva.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti