maanantai 9. joulukuuta 2013

Elämäni hevoset

                                                        Elämäni tärkeimmät hevoset:

                                                 Fläki                                                      
Aloitin ratsastuksen östersundomin ponikoulussa " östiksessä" Kävin aluksi vain talutustunneilla, ja menin aina Fläkillä. En aluksi kovinkaan paljon tykännyt Fläkistä, mutta kun aloin menemään sillä tosi usein ( melkein aina ), ja sain hoitaa sitä enemmän siitä tuli minulle tosi tärkeä, se oli poni joka opetti minulle ratsastuksen alkeet ja luottamuksen itseensä, poni jolta tipuin ensimmäisen kerran ja muutenkin se oli vain ihana. Fläki oli minulle tärkeä, mutta en enää tiedä missä se asuu ?, sen muutettua östiksestä pois.

                                                                     Bonito
Bonito oli poni johon luotin eniten, eniten kaikista rakkaimmista tuntemista hevosistani!
Luottamukseni Bonitoon oli 100%.
Tutustuin Bonitoon, ollessani östiksen alkeiskurssilla, Kun en enää mennyt usein Fläkillä ( pienempien mennessä sillä ) aloin menemään Bonitolla, ja lopulta siitä tuli minulle ihan hirveän tärkeä!!! Tärkeämpi kuin Fläki, enkä enää välittänytkään niin Fläkistä sillä oli hyvä hoitaja ja innokkaita pikku tyttöjä jotka piti siitä. Joten olin aivan myyty Bonitolle, josta kukaan ei vielä silloin oikein välittänyt. Bonito oli niin unelma kun voi toivoa, se oli mukava hoitaa ja reipas ja kiltti ratsastaa juuri sellainen poni josta minä pidin, se ei ikinä laiskotellut tai heittänyt mua selästä. Boniton kanssa menin ekat estetuntini, ensimmäiset kisani (este) ja se opetti minua kehittymään ratsastajana. Boniton kanssa koimme monet ihanat ratsastustunnit, maastot, kesäleirit ja hoito hetket. Tiemme erosivat tosi oudosti, aloin käymään toisella tallilla tunneilla ja östikessä sen ohella, tietysti rakastin Bonitoa silti. Lopulta lopetin östiksessä omasta päätöksestäni ja vaihdoin tallia. Tietysti kävin usein moikkaamassa Bonitoa ja irtotunneilla., mutta silti olin vähän surullinen. Lopulta sain kuulla että östiksessä lakkautetaan toiminta ja kaikki ponit myytäisiin , silloin älysin etten näkisi minulle rakkainta ponia enää, en ehtinyt edes hyvästellä rakasta Bonskuliani, olin tosi surullinen <3

                                                                       Framtid
Framtid tuli Boniton jälkeen, kun tiesin että minun ja Boniton tie päättyi, minun oli pakko löytää uusi poni josta pidän koska en osaa olla ilman lempparia, en vain osaa, ja suru oli liian kova. Aloin ratsastaa uudella tallilla jossa tutustuin ihanaan issikka Framtidiin. Framtid on hevonen jota rakastan eniten, ihan eniten ! Kukaan muu hevonen ei ole yhtä ihana. Meistä on tullut hyvä pari ja menen Framtidilla nykyään melkein aina. Kun selailee jotain hevoskirjojani tai koulukirjojani melkein joka sivulla lukee jotain Framtidista. xD Framtidissa on vain jotain jota en osaa selittää se on vain paras! Framtidin nään joka viikko yhden kerran, meillä on ollut ihanaa yhdessä tähän asti ja toivottavasti on vielä pitkään <3!

Neele
Neele on minun vuokraponini, jolle olen Framtidin lisäksi aivan myyty! Neelen kanssa olen kehittynyt ratsastustaidoissani ja olen oppinut Neeleltä paljon, niin hyvinä kuin huonoina päivinä. Jos on harmaa sateinen päivä eikä ole iloinen mieli niin ajattelen Neeleä, se piristää minua. pieni suloinen shettis :3 Neeleen minulla on jo hyvä luottamus ja kehitämme kummatkin toisiamme. Neelen luokse jaksan aina mennä iloisin mielin!:) Todella toivon että minun ja Neelen matka ei päättyisi ikinä<3!!!!! ;)
 

                                                           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti