Moi olin tallilla mun kaverin ratsastusta siis kuvaamassa. Se vuokraa yhtä Poksu hevosta. Mentii tallille ja kello oli sillon jotain kymmenen yli viiSI. Kaverini hoiti ja varusti Poksun ja sitten hän lähti ratsastamaan. Kuvasin ja mulla oli ihan sairaan kylmä !!! Hirvee lumimyräkkä.
Mutta ei siitä sen enempää meillä oli ihan kivaa ja Poksu oli TOSI iso ! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti