tiistai 12. marraskuuta 2013

toivekuvia

Joo eli olen ajatellut että tekisin toivekuva postauksen kuhan saan yhen tai kaks lukijaa !
Joten toivkuvia voitte laittaa kommentilla, eli mitä kuvia haluaisitte.
Mielellään hevosharrastukseeni liittyen, Siis vaikka Neeleen tai tuntiponeihin, ratsastus varusteisiin yms...liittyviä toivekuva toiveita,
Ihan vapaa valinta mitä.
Ja toivoisin myös että tulisi lukijoita että pääsisin toteuttamaan tätä !:) Ja laittakaa vaan jo niitä toivekuva kommentteja niin voin jo ruveta tekemään tätä toivekuva postausta!
Jos ehdotuksia tulee paljon, niin en välttämättä laita kaikkia :( mutta yritän suurimman osan! :)

Eli toiveita vaan nyt hevosystäviini ja ratsastukseeni liittyen !!!!! : )

6 kommenttia:

  1. Laita kuva ku ridaaat Neelellä.

    VastaaPoista
  2. kaikki vaan laittaa nyt niitä toiveita :))!

    VastaaPoista
  3. Laita jouluinen kuva Neelestä ( ja susta, sen kanssa ) + Framtidista kuva karsinassaan ja vielä yhtenä toiveena Neelen harjat ja sen riimu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh, laitan noi sun toiveet :) kiitos toiveista ! sydän ponskuli ja jasmin :)
      olisiko muita?

      Poista
  4. niin siis, laitan tän toivekuva postauksen varmaa jouluna tai joulu jälkeen :)

    VastaaPoista