perjantai 29. marraskuuta 2013

Joulu katrillia aloitellen ja huomisesta vähän

Moi kaikki, eli siis eilen oli taas ratsastustunti, ja meillä oli katrillia. Niin kuin Joulun aikaan on tapana ainakin meidän tallilla, niin jouluna muutama kerta mennään katrillia. Tää eka kerta otettii ilman musiikkia. Mentii ihan perus juttuja + vähän erikoisempia, yksi hauskimmista oli karuselli.
Ainiin ja melkein unohdin kertoa että menin Hampurilla, oli kyllä kivaa ja Hampur näytti ihan nalle karhulta kun noille issikoille tulee TOSI paksu talvikarva ja näköjään se oli jo tullut.
Ei siitä tunnista sen enempää kuin että lopputunnista mentiin vielä vähän itsenäistä ratsastusta käynnissä ja ravissa.

Huomenna oon menossa taas Neelelle, ja mun yksi kaveri Kerttu tulee kans mukaan. Kirjottelen siitä sitten huomenna tai sunnuntaina, viimestään maanantaina ! :)

kuvat ovat viime talven kuva satoa :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti