perjantai 1. marraskuuta 2013

puolituntia kunnonratsastusta ja pulituntia Sekoilua ?? :D

Meillä oli tunti taas eilen ja oli ihan kiva sääkin :) vähän kylmä ja pimee tietty mut ei se paljoo menoa haitannu ! Menin Perlalla pitkästäaikaa, oli ihan kivaa. Menin harjailemaan sitä kurakasaa :)) oli siis iha mudassa, mutta sain sen aika äkkiä harjailtua. Sit varustin sen ja käväsin satulahuonees hakemas mun omat ratsastuskamat ja kun tulin takas Meiä sijainen sanoki et saa mennä ilman satuloita, ninii riisuin sit vielä satulanki ja sitte pääsin taluttaa sen kentälle. Me treenailtii siin eka jotain kaareviauria ja voltteja, pääty ympyröitä, asetuksia, peruutuksia yms käynnis ja ravis. sitte laukattiin siinä välissä, jonka jälkeen alkoi sit se meiän xD sekoilu, mentii siel vaa kaikkeee ( joo saattaa kuulostaa oudolta mut joo.. Leikittiin siis peilii, ja perla huijas =D ratsastettiin sillee et ite istuttii väärinpäin seläs, kerttu tipahtiki Frandulilta. ( mentii naistenistunnas )sit oltiin sanaravi laukkaa josta ei kyllä suoraan sanoen tullu yhtää mitää !!!, kaikki naurettii siel vaa ! x)
Sijainen oli kyl tosi kiva se oli se joka meil oli viimekerrallaki, se on tooosi xD

Tänään on nyt siis perjantai ( ei tapahdu mitään ) Huomenna meen ridailee Neelellä, kirjottelen siitä sitte ja laitan kuvia. huomen tai ylihuomen tai no ihan samaaaaa viimestää maanantaina!!! :P Ajattelin mennä kouluu kentäl, mut katotaa, varmaa meenki. :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti