Minä


Moi, täällä ruudun takana on tyttö joka kirjoittelee hevoselämästään, johon pääosin kuuluu vuokraponi Neele ja ratsastuskoulun tunti pollet joista parhain on islanninhevos tamma Framtid.

Olen harrastanut ratsastusta kohta jo neljä vuotta, ja rakastan hevosia! Käyn yleensä 2-kertaa viikossa ratsastamassa ja muuten hoitelemassa hevosia, ja kuvailemassa kavereiden tunteja.
Olen neljän vuoden aikana ehtinyt ratsastaa jo neljällä eri tallilla, joista kahdella käyn edelleen ratsastamassa.

Ratsastuksen lisäksi tykkään valokuvata, kokata ja leipoa, ja olla kavereitten- ja koirani kanssa

En keksi muuta kerrottavaa, kysy jos on jotain kysyttävää, mutta asiallisuus eikä mitään henk.koht.
:):):):):)
♥Framtid♥
 


!♥♥♥♥♥Neele♥♥♥♥♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti