perjantai 16. toukokuuta 2014

♥#Framtidilla#♥

Moi, eilen menin Framtidilla, ja ihanaa oli! :)
Mentiin kentällä, ja Framtid meni niin ihanasti koko tunnin, herkillä avuilla ja kuunteli hyvin.
Aluksi mentiin alkukäynnit pitkin ohjin, ja ruvettiin tekemään itsenäisesti pysähdyksiä ja voltteja.
Sitten otettiin reipasta kevyttä ravia parikierrosta molempiin suuntiin. Sitten siinä välissä vähän tölttiä.

Kun alkuverkat oltiin menty, niin alotettiin tekemään laukka-töltti-ravi tehtävää.
Sitä on täällä vähän vaikea rupee selittää, mutta laukattiin siis paljon, ja Framtid meni tosi reippaasti koko tehtävän ajan!♥

Lopuksi vielä ilman jalustimia, mentiin ravia ja käyntiä. + jotain pikku juttuja, en muista hyvin :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti