hmm, vaikea kysymys, sillä minulla on kaksi todella tärkeää poni ystävää, Neele ja Framtid.
Ehkä kuitenkin Neele on se tärkeämpi, koska Framtid on ratsastuskoulussa, enkä niin hirveästi sen kanssa pääse mitään tekemään. Ja Neelestä on tullut minulle todella rakas! <3
2. oonksmä paras? (jasmin)
Oot yksi mun parhaista kavereista ! :)
3.Miks et oo viel hypänny neelalla?
Se on Neele! :D Ja odotan kesää, ja kentän paranemista, lisäksi halusin ja haluan ensin tutustua Neeleen kaikin puolin paremmin ja painottua enemmän koulun puoleen. Toki varmasti esteitä tullaan kesällä menemään! :)
4.Miks ei blogisi ole vaikka puoliksi lifestyle blogi?:D
Olen kyllä miettinyt sitä, mutta en oikein tiedä, voisihan sen muuttaa jos haluaisitte? :)
Laittakaa ihmeessä mielipiteitänne Blogin parantamiseen kommentilla! :)
5.Ootko ollu koskaan kesäleirillä? millä? oliko hyvä?
Olen! Olin ensimmäisen kerran kesäleirillä vuonna 2010 östiksessä, alkeisleirillä.
ja sitten olen ollut myös, talli perlan leirillä Jurmossa, vuonna 2012 ja se oli yleisleiri,
Maastopainotteinen. Molemmat leirit olivat aivan ihania, ja niistä jäi mukavia muistoja! <3
Apua! mun on pakko myöntää etten tiedä :( Mut se on sellanen aika perus shettis, pieni! ilmotan heti ku tiedän :D!
7.Ajattelitko vuosi sitten että sinulla olisi nyt vuokraponi?
En todellakaan! Minulla ei ollut pienintäkään aavistusta, se oli vain suuri unelma josta tiesin vain sen ettei se ikinä toteutuisi! Mutta toteutuipa vaan ihan parhaiden kavereidenkin ansiosta ! <3
8.Kuanko olet ajatellut vuokraavasi neeleä?
Kauan! mutta se on vain toive, koskaan en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja niin kauan kun voin pituuteni ja painoni puolesta sillä mennä!!, ja sen jälkeenkin, voihan sen kanssa muutakin tehdä! Aion kyllä vielä monta vuotta, se olisi unelmani jonka toivon toteutuvan!!! :)
9.Sun eka tippuminen?
Ensimmäinen tippumiseni oli östiksessä Aku nimiseltä ponilta. Se säikähti loppukäynneissä, pitkin ohjin kun mentiin ja ilman jalustimia, niin maneesin seinän takana kuului pamahdus ja Aku hyppäsi äkillisesti sivulle ja tipuin, mua ei sattunut vaan nauroin :)! (en ole ihan varma tipuinko aikaisemmin vielä Fläkiltä, mutta se ei ollut kunnon tippuminen vaan liuin vain alas.)
10.Pahin tippuminen?
Olen tippunut kaksi kertaa todella pahasti, enkä voi sanoa kumpi niistä oli pahempi.
Toinen oli koulun talviliikunta päivänä, ja tipuin Noa hepalta, kun se säikähti alkukäynneissä katolta tippuvaa lunta ja lähti kiitolaukkaa maneesin toiseen päähän, roikuin mukana ja käännöksessä tipuin käteni päälle jotenkin, ja sattui käteen ihan sairaasti!!! siihen tuli joku hius murtuma! ja oli pitkään todella kipeä!! Toinen oli este tunnilla, kun menin Bonitolla, mentiin laukassa estettä, ja heti esteen jälkeen Bonito veti pään alas ja menin kaulalle, mutta pääsin takaisin satulaan, se veti sen uudestaan ihan jalkojen väliin ja en ollut varautunut ja tipuin kuperkeikalla suoraan pääedellä alas. Sattui ihan hirveesti!!! makasin maassa ja tuiotin maneesin kattoa, olin kai hetken vähän tajuton, kaikki sanoi että mun niskat taittu ja kuulu sellane ääni, mut onneks ei!, tuli pää kipeeks ja iso mustelma ja kypärä meni rikki! Että ne oli mun pahimmat tippumiset, on ollu myös muita mut ei noin pahoja.
11.Hauskin tippuminen?
Olen tippunut vain kaksi kertaa niin että mua on naurattanut, toinen Fläkiltä ilmansatulaa ravissa liuin alas eikä se ollut varsinainen "tippumien" mutta silti. Ja toinen oli toi mun eka tippuminen, koska ei sattunu ja sitte mun ope jutteli jonku kaa eikä ees huomannu. että tipuin ja viesti lähti kiertämään ratsukolta toiselle ja lopulta opettajalle! Sit Laura oli sillee oho! sattuko xD Se oli aika hauskaa! :D
12.mieleenjäänein tippuminen?
Muistan kaikki tosi hyvin, pahimmat tietenkin eniten, mutta ihan kaikki!
13.pelkäätkö tippumista?
Pelkäsin tippumista silloin kun aloitin ratsastuksen, mutta en enää ollenkaan, ei sitä ajattele enää! Toki sitä aina säikähtää mutta en pelkää!
14.ootko ikinä hypänny?
Olen hypännyt monta monta kertaa! Nyt olen mennyt enemmän koulua, mutta kesällä olisi tarkoitus päästä taas jonkin verran hyppäämään Neelen kanssa.
15.ootko ikinä kisannu?
Olen ollut vain leirikisoissa (este). Muuten en ole kisannut hevosilla, ja niin, No tykkään enemmän vapaa ajan ratsastelusta, kisailu ei ole oikein juttuni. Toki olisi kivaa päästä vielä joskus kisaamaan? :)
16. ootsä menettäny ketää hevosta?
En ole, ketään joka olisi minulle todella tärkeä! Mutta muutamia minulle rakkaita poneja joo, Bonito varsinkin!, Fläki, Kirsikka ja Djakni. Eli en tiedä missä nuo ponit enää nykyään asustelee, vai ovatko elossakaan... ;(
17.saako Neelellä tulla ratsastamaan? :D
Ei saa. Neele ei ole omani, vaan vuokris. Enkä päästä ketään sillä ratsastamaan. :)
Kiitos, ihan kaikille jotka laittoi kysymyksiä! :)
Jos sulla on vielä joku kysymys, laita se ihmeessä kommentilla.


Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoista