Moi, tänään menin Framtidillä. Menimme alkutunnista ilmanjalustimia ja otimme tarkkuus tehtäviä + niissä yhdistyi hyvin pienillä avuilla pysähdys ja liikkeellelähtö. Eli otettiin hevoset hyvin kuulolle ja herkiksi. Otimme alkukäyntienjälkeen siis, 10-askelta aina käyntiä ja 20-askelta tölttiä, ja tarkasti ja nopeat vaihdokset. Framtid meni aivan mahtavasti, ja kulki reippaasti asettuen kulmiin ja kuunteli tosi hyvin, ja saatiin tosi tarkasti ja hyvin pienillä avuilla yhteistyö rullaamaan. Sitten otettiin ravia ja isot pyöreät asetetut pääty-ympyrät kumpaankin päätyyn ja temponlisäys pitkällä sivulla. Lisäksi otettiin kahdella eri ympyrällä harjoituksia ja työskentelyä. ja mentiin "neliötä" jossa kulmissa asetus ja pienet avut pääsi treenille. Meni kyllä aivan täydellisesti! <3 Lopuksi vielä loppukäynnit ja talutin hetken sitten hoidin Framtidin pois ja otin kuviakin tällä kertaa, laitan joku päivä. :-) Aika valosaakin alkaa olla jo meiän tuntien aikana ja lämmin on ollut, ihan kevät jo! <3 Iso kiitos Framtidille<3 ja terkkuja :) Lauantaina on korvaustunti taas perlassa! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti