Heippa, eilen olin Neelellä ja oli aivan Super ihana päivä!!! Aurinko paistoi siniseltä taivaalta, ja mikä voisi olla ihanampaa sellaisella säällä, kuin lähteä maasto reissulle!
Neele oli todella vauhdikkaalla päällä ja tahtoi mennä kovaa! joten reissusta tuli vauhdikas ja ihana!
mentiin käyntiä, ravia ja kaksi pitempää laukka pätkää. Ja Neele laukkasi ihan sairaan hyvin! Olin siihen tosi tyytyväinen, se laukkasi kovaa ja pitkään, jota se ei ole koskaan enne kanssani tehnyt! Neele on ollut ennen raviponi joten laukka on sille vaikeampaa, ja oli ihanaa vihdoin päästä laukkaamaan Neelellä oikein kunnolla! Muutenkin maasto oli aivan täydellinen, Neele oli niin varma pirteä ja ihana!!! Emmallakin meni Siggellä hyvin! Meillä meni maastoon noin reilu, puolisen tuntia ja sitten palattiin tallille.
Menin talliin, tarkistin kaviot ja otin Neeleltä satulan pois ja menin kentällä ilmansatulaa vielä. Emma meni Fasulla käyntiä ilmansatulaa ekaa kertaa kaviokuumeen jälkeen, nyt se on kuntoutuksessa. Menin enimmikseen käyntiä, raviakin otin vähän. Kentällä Neele säikähti tallin saksanpaimenkoiraa joka ajoi kissan pylvääseen ja lähti kovaa äkillisesti eteenpäin ja pysyin selässä mutta vähän horjahdin ilmansatulaa kun olin :D Mutta ei siinä olisi sattunut vaikka olisin tippunutkin. No hyvä etten tippunut.
Sitten vein Neelen talliin, otin suitset pois ja harjasin, otin kaviot.
Melkeimpä voisin sanoa että parempaa hevostelu päivää ei voisi olla, oli niin ihanaa!
Ja todella keväinen ilmakin oli jo! Aurinkokin ihan jo lämmitti!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti