lauantai 29. maaliskuuta 2014

Neele, koulua kentällä

Moikka, tänään olin Neelellä ja sinne mentiin joskus 12-aikaan. Ekaksi hain Neelen tarhasta ja otin loimen pois, sitten harjailin ja otin todella kuraiset kaviot. Satula ja suitset päälle ja kentälle. Kentällä aloitin pysähdyksillä, liikkeellelähdöillä ja volteilla, pari suunnanvaihtoa ja pääty-ympyrääkin tein. Neele asettui ja taipui ympyrälle todella hienosti! Ja meni muutenkin koko tunnin niin ihanasti, oon tyytyväinen Nellukkaan <3!! Sitten aloin ravailemaan ja otin ravissa ihan vaan pari kierrosta suunnanvaihto ja toiseen suuntaan + jokunen pääty-ympyrä ja asettui ihanasti! Sitten otin laukat nostin 3x molempiin suuntiin, Laukat meni ihan oikeesti uskomattoman hyvin, Neele kehittyy laukassa kerta toisensa jälkeen aina vain peremmin, nyt oli jo suuri ero viimekertaan joka on loistavaa, Neele ylläpiti ja laukkasi reippaasti! ihana!! ;) Paitsi kröhöm yhellä laukannostolla neiti innostui vähän liikaakin jä lähti täysii ja veti pukit, en tippunu, mutta meinasin :DD
Ja ne oli vaan ilopukkeja ja tokihan Neele nyt riemuitsee keväästä ja kesän tulosta kun iloitsen minäkin!! ihanaa kun tulee kesä tänäänkin oli jo uskomattoman lämmin! :) :) :) :) loppukäynnit menin ilmanjalustimia ja pitkin ohjin, sitten vielä "talutin" pari kierrosta tai oikeastaan kokeilin seuraako Neele mua ja seurashan se mussukka :3 joten Neele käveli mun perässä pari kierrosta. Ihana päivä oli! :)

pari kuvaa tulee myöhemmin! =)

Teen joku päivä mydayn, minkä äänestitte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti