Moikka, menin tunnillani Framtidilla, ja menimme kevään piristykseksi pitkästäaikaa maastoon! Emme olekkaan käyneet koko talvena, paitsi Neelellä tietty oon. Muttei perlassa :)Hoidettiin hepat ja lähdettiin samantien maastoon, mentiin eka käyntiä pitkin ohjin jonka jälkeen otimme kevyttä ravia ja tölttiä. Sitten jonkun matkaa kuljettuamme laukkasimme pitkän metsä tien, ja Framtid pääsi oikeen kaasuttelemaan ja purkamaan energiaa, nousin kevyeeseen istuntaan ja annoin ohjaa että Framtid sai venyttää kaulaa, ja niin tosi hyvin meni! Framtid laukkasi kovaa! Sitten otettiin vielä pellolla tölttiä ja loppu maasto käyntiä. :) Oli ihan hyvä sää, joskin vähän kylmä?! : /
Framtid jatkoi vielä seuraavalle tunnille, joten en päässyt hoitamaan sitä pois mutta kivaa oli täytyy myöntää! :)))) <3 ja ihana mussukka Framppa <3<3<3<3<3<3<3
kuvia ei tällä kertaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti