perjantai 25. huhtikuuta 2014

Pelto laukkoja ja metsäpolkuja

Moih, eilen torstaina mulla oli tunti ja menin Framtidilla ♥ Menimme maastoon, ja se oli kyllä kivaa jo säänkin puolesta ja muutenkin tottakai!
 Aluksi menimme käyntiä pitkän hiekka tien jonka jälkeen käännyimme pellolle, jossa menimme tölttiä ja ravia, ne meni hyvin ja Framtid meni tölttiä tosi reippaasti ja kivasti!
Sitte ku oltiin menty sillä "ekalla" pellolla niin käänyttiin takaisin metsä tielle josta alkoi metsä polku joka kiemurteli metsässä ja päätyi toisen pellon laitaan, jossa ensin mentiin ihan pieni pätkä ravia jonka jälkeen nostettiin kännistä laukka ja laukattiin ison pellon toiseen päähän, päässä tehtiin käännös ja ravista laukannosto toiseen suuntaan. Laukat meni täydellisestä ja Framtid oli ihana, se kylläkin innostui ihan todenteolla laukoissa ja laukkas tosi kovaa! Oli kyllä ihan tekemistä että sain sen menee kunnol ettei menny ihan ryöstöks :D Mutta tosi hyvin se silti meni, ihanasti♥
 Oon tosi tyytyväinen Framppaan! <3
 Sitte vielä tölttii ja käyntii loppumatka tallille auringonlaskussa, ihanaaa! :`)
Mun tunnin jälkeen Framtid jatkoi vielä toiselle tunnille, joten en sitä päässyt hoitamaan pois.

Ei kuvia-ei kuvaajaa. : /

Ja huomenna sitten Neelelle ♥ Ajattelin mennä ensin pikku maastoon - sit kentälle katotaa huomenna, siitä postausta sitten ☻

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti