Moi, Torstaina oli tunti ja pääsin menemään pitkästä aikaa Framtidilla!
Meillä oli ilmansatulaa tunti ja oli sijainen Emppu :D Elikkäs tunnista tulisi taas aivan mahtava!
Emppu on kyllä paras sijainen, saamme tehdä ihan mitä haluumme B)!
Aloitettiin etu- ja takaosa käännöksillä, pysähdyksillä, liikkeellelähdöillä ja peruutuksia otettiin myös paljon! Elikkäs otettiin siinä aluksi hepat hyvin tuntumalle.
Sitten otettiin mukaan ravi ja töltti harjoitukset jotka jäi tällä kertaa hieman lyhyemmiksi, mutta niitäkin siis mentiin. Eniten otettiin laukkatehtäviä ja ne meni todella hyvin!
En voi kyllä yhtään moittia Framtidia, se nosti laukat hyvin, ylläpiti laukkaa loistavasti ja asettui kulmat myös. :)
Oli ihanaa laukata ilmansatulaa illan sumussa kentällä lumen narskuessa hevosen kavioissa, !!! <3
Oli muuten tosi kova sumu mutta se ei menoamme haitannut, pari kuvaa laitan myöhemmin! :)
Oli ihana tunti!!! <3 :) :D
sunnuntai 9. helmikuuta 2014
keskiviikko 5. helmikuuta 2014
KYSYMYS POSTAUS!!!
Moikka, elikkä niin kuin varmaan huomasitte myday voitti talvenaikana olleen äänestyksen, toteutan sen lähiaikoina kun on aikaa! :) kiitos kaikille jotka äänesti sitä.
Mutta nyt piristykseksi ajattelin laittaa kysymys postauksen teille! Eli laittakaa kysymyksiä maan ja taivaan väliltä liittyen esim, hevosiin, koiraani, Neeleen... yms yms yms... muistakaa kuitenkin asiallisuus, pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja olisi kiva saada niitä! :) Mitä odotatte laittakaa kysymyksiä mulle, kommentilla tohon alas! Kysymys postauksen vastaukset laitan ihan omana postauksena myöhemmin jos kysymyksiä tulee. :)!!!
Mutta nyt piristykseksi ajattelin laittaa kysymys postauksen teille! Eli laittakaa kysymyksiä maan ja taivaan väliltä liittyen esim, hevosiin, koiraani, Neeleen... yms yms yms... muistakaa kuitenkin asiallisuus, pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja olisi kiva saada niitä! :) Mitä odotatte laittakaa kysymyksiä mulle, kommentilla tohon alas! Kysymys postauksen vastaukset laitan ihan omana postauksena myöhemmin jos kysymyksiä tulee. :)!!!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)