lauantai 23. marraskuuta 2013

21.11.2013-Tunti

Oli siis taas mun normaali ratsastustuntini ja menin mun mussukalla, siis Framtidilla :)
Oli todella ihanaa, ainoana harmina oli kurja sää !, ja vesi velli kenttä, ja Framtidhan inhoaa vettä niin siinä mielessä ei niin kiva ! Menin tallille ja laittelin siinä omat kamani päälle jonka jälkeen menin auttaa yhtä mun kaveria laittaa sen hepan kuntoon. Sitten kun tunti alkoi, nousin litimärän Frandulin selkään, se oli ollut jo edellisellä tunnilla siinä mielessä säälittävää mennä sillä kun toinen on ihan märkä. Saimme ratsastaa koko tunnin itsenäisesti, ja lopuksi rida opemme antoi palautetta miten ratsastimme, minulla oli kuulemma mennyt hyvin Framtidin kanssa vaikka se välillä vähän temppuilikin vesilätäköitten kanssa. Seuraava tunti peruttiin sään takia joten hoidin Framtidin pois, huuhtelin satulavyön ja jalustimet kun ne oli ihan kuraiset, ja sanoin vielä moikat Framtidille ja kaverilleni ( parhaalle ryhmästäni ) c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti