maanantai 11. marraskuuta 2013

Neelelle 09.11.2013

Toka vuoraus ! <3 Menin tallille klo, 13.00 päivällä.
Hain neelen tarhasta ja vein talliin. Harjailin ja varustin.
Jonka jälkeen talutin sen kentälle. Kiristin satulavyön, säädin ja lustimet ja nousin selkään.
Lähin käyntiä ja tein siinä jotain voltteja, suunnanvaihtoja yms..
Sitten rupesin ravailemaan, ja tein ravissa kaiken näköistä. Emma siellä Fasulla leikki ( yksin :P )
heh heh. Se teki vähän kaikkee ja tipahtiki sieltä ; D Aika hauskan näköistä !
Laukkaa rupesin menee n, puolessa välissä tuntia, ne menin sillee ok-sti !On kyllä vielä harjoiteltavaa siinä laukkaavuissa, mutta siinä otin molempiin suuntiin n, neljä tai viis laukannostoa ja sitte vielä ravailin ja siirsin käyntiin. Loppukäynnit lähin maastoon Neelen kaa, Emma ja Fasukin siellä mukana.
Oli ihanaa, kiitos Neele <3
Lopuksi hoidin Neelen vielä pois ja ruokin sen.

kuviaa tuleeeeeee...
Joo olin laiskalla päällä siks näin typistetty teksti. heeeheeeeeee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti