maanantai 21. lokakuuta 2013

Ilmansatulaa tunti

Meillä oli ilmansatulaa tunti torstaina. Oli kiva sijainen joka antoi meidän päättää mitä tehdään, koska paikalla oli vain minä ja kaverini ( ryhmäläiseni ). Halusimme ilmansatuloita. Minä menin Framtidilla ja kaverini meni Egilillä. Ratsastettiin pääty ympyrällä, töltissä, ravissa ja käynnissä. sitten laukattiin koko kenttää suuntaan ja toiseen yms, oli ihan sairaan ihana tunti ja ihan täydellinen.
Framtid meni kuin unelma ja totteli mua täysin asettu hyvin ja meni lopputunnista muodossakin. Oli hauskaa laukata ilmansatuloita, vaikka meinasinkin 3- kertaa sieltä tipahtaa, yks kerta oli kylläkin tasapaino harjoituksessa kun ratsastimme väärinpäin selässä istuen käyntiä, niinFramtid lähti vähän reippaammineteenpäin. Oli kyllä toooosi kivaa ja ihanaa! <3 Kiitos Framtid !!!!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti