sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Puomeja, pääty-ympyröitä ja pujottelua

Lauantaina Neelellä taas ja nyt vasta kirjoitan :D
Mentiin tallille n, klo 12 ja matkalla käytiin agri marketissa, en ostanu mitään mutta siellä olisi ollut ihania riimuja Neelelle ! Emma osti joulujuttuja Fasulle. Tallilla haettiin hepat tarhasta ja vietiin talliin. Hoidin ja varustin ja sitten kentälle. Nousin selkään ja sitten pitkin ohjin uraa pitkin. Alku verkaksi pujottelua jossa asetuksia päästiin käyttämään ja samoiten myös pääty-ympyröillä. Sitten alettiin ravailemaan ja ottamaan vauhdikkaammin niin pujottelua, pääty-ympyröita kuin myös ihan urallakin. Aloitin puomien menemisen ihan käynnissä ja hyvinhän se Neeleltä meni, nosteli jalkoja niin ylös ettei ne edes hipaissut puomeja ;)
Sitten mentiin siinä noit kaikkia kaikissa askellajeissa mutta lopputunnista Neelestä tuli ihan laiska pulla !!! :D Se totaallisesti jämähti paikoilleen, eikä ottanut enää askeltakaan eteenpäin, no kyllä yritin !!!!!!! Mutta ei, ei emmakaan saanut sitä liikkeelle ! :D No ymmärrän kyllä ettei se enää jaksanut kun oli aika rankka tunti ! :3 Kiitos ihanasta tunnista rakas Neele <3
Ensi kerralla tonttuilua ja ehkä joulumaastoon :)

Kuvaaja meille piti tulla mut se ei päässykkää,  ninii tälläset kuvat vaa:
Neele sieltä kurkkaa xD

Hyvää Joulua kaikille :)

Kenttä ja sumua.

Nellukka.

Fasu, Fakiiri

ja Emma ja Fasu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti