tiistai 7. tammikuuta 2014

Neele 04.01.2014

Sitten toisena päivänä :D Neelen vuokraus. Menin tallille klo 12.00 jälkeen. Kävin pistämässä ihan ensin tötsät kentälle sillä tarvitsin niitä sitten kun ratsastin. Sitten hain Neelen tarhasta ja vein sisälle. Neelen loimi oli ihan kurassa kun oli Neele piehtaroinut tarhassa ! :D Mutta onneksi sillä oli loimi muuten olisi ollut hirvee harjaaminen. Sitte kamat vaa päälle ja talutin Nellukan kentälle. Menin aluksi puolisen tuntia kentällä. Aloitin Neelen kanssa pysähdyksillä liikkeelle lähdöillä ja peruutuksilla. Sitten otin Neelen isolle pääty ympyrälle, ja suurimman osan ajasta menin Neelellä pääty-ympyrällä työskentelyä. Otin ravia, suunnanvaihtoja yms... Muutaman laukan noston otin  pitkällä sivulla. Sitten lähdin maastoon siellä ei sen kummempaa, menin ravia ja käyntiä pitkin ohjin.
Lopuksi talutin vielä Neeleä ihan hetken pellolla. Vein Neelen talliin riisuin siltä kamat ja harjailin hyvin. Vielä ruuan annoin ja sitten lähdin tallilta. Neele oli tosi ihana ja reipas! :)  Tietysti taas tuli varmaan miljoona kuvaa kameraan Neelestä xD Mutta tässä muutama: :) otin itse myös selästä videota ja kuvia mutta laitoin vain nyt yhden kuvan siitä.











Kiitos ihana Neele <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti