Joo oon nyt tosi monena päivänä peräkkäin ollu ratsastamassa, tänään vasta kirjoitan kun on aikaa, yhtä ratsastamista! :D Eilen oli mulla irtotunti ja menin Egilillä. Uuu, sillä en ollu ennen mennykkää. Kun menin Egilin karsinaan se makasi siellä, maiskutin että se nousisi mutta mokoma vain kellahti ihan selälleen :p :D Egill oli kiltti hoitaa, satulavyön kiristys näytti olevan inhottavaa, mutta ei se purru edes. Rapsutin Egiliä leuasta ja se irvisti iloisesti aikas hauskan näköinen :) Tunnilla mentiin puomeja, pujottelua ja tölttiä. Myös ravia ja laukkaa. Meni ihan hyvin mulla mutta Egill vähän temppuili laukannostoissa. Muuten tunti sujui ihan hyvin. Yksi juttu kyllä oli että ensimmäistä kertaa joku tippui ryhmästämme! Issikoiltahan ei siis kovin usein tipu! Eli ryhmälle yks tyttö meni Grimurilla, laukattiin ja siltä lähti jalustin jalasta ja jotenkin luiskahti sieltä alas tömähtäen maahan. En oikeen nähnyt mitä siinä kävi. Mutta joo muuten aika normi tunti oli ja ihan kivaakin.
Egill makoilee kuvassa.
VastaaPoista