sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Ilmansatulaa 25.01.14

Moih, Neelellä olin eilen ja menin sillä ekaa kertaa ilmansatulaa. Oli kyllä aivan mahtava tunti! Oli aika kylmä ja oli ihanaa mennä lämpimällä pallukalla ilmansatulaa. Aluksi hain Neelen tarhasta ja harjailin sen sitten suitset ja kentälle. Kun yritin nousta selkään Neele pyöri tahallaan tai lähti kävelemään. No pääsin selkään kuitenkin :D Aluksi otin paljon käynti pysähdys ja liikkeelelähtö harjoituksia että saan hyvän tuntuman Neeleen, ja saan sen hyvin kuulolle. Ne sujui yllättävän hyvin ja Neele oli tosi herkkä avuille. Sitten otin suunnanvaihtoja, voltteja, ja kaarevia uria. Kun oltiin lämmitelty hyvin alettiin ravailemaa. Otin tällä kertaa vaihteeksi tehtävän: ensin ratapituussuuntaa leikkaa sitten pysähdys ennen lyhyttä sivua siitä vuoroin vasemmalle vuoroin oikealle ja pitkällä sivulla aina ravia. Neele meni tosi reippaasti ja kivasti kyllä olin tosi tyytyväinen. Sitten otettiin vielä satulalla laukat molempiin suuntiin ihan uralla vaan, ei sen ihmeellisempiä laukkatehtäviä ruvettu vääntämään. Loppukäynnit pitkin ohjin uralla, ja Emma otti kaarrossa pari kuvaa, siinä tokin satulalla koska olin mennyt laukat ja loppukäynnit satulalla.. :) Aivan ihana tunti!!! <3



Neele!!! <3


2 kommenttia: