Moikka, olin tänään taas ratsastamassa Neelellä, mukanani oli kaverini ( ratsastus ryhmästäni ) Kerttu ja tietty Emma. Menimme tallille n, klo 12.00 ja ensiksi haimme Neelen tarhasta, Pikku Nellukka oli saanut uuden vihreän loimen joka oli tosi söde. Siinä sitte hoidettii ja varustettii Neele jonka jälkeen talutin sen kentälle. Menin eka puolituntia kentällä jonka jälkeen lähettii maastoon n, tunniksi. Neele oli ihan Super kiltti tänää ja lopputunnista alkoi sataa luntakin <3 Ihana jouluinen tunnelma.
Lopuksi vielä hoidimme Neelen pois ja ruokittiin se. Sitten kun tulee kunnolla lunta aion ottaa musta ja Neelestä ihanan jouluisen kuvan tonttuhatut päässä ! :3
Ainiin ja toivekuva postauksen laitan sitten joulun aikaan tai tammikuussa ! Ihan kivasti on toiveita jo tullut mutta tietty toivon että laitatte niitä vielä lisääkin. !
Voitte laittaa niitä kommentilla !! :)
Ja tässä kuvia kentältä + maastosta
Ah, mä tykkään noista kenttäkuvista :3 ja joo, kivaa oli :)
VastaaPoista