lauantai 5. huhtikuuta 2014

Neele 05.04.14

Heippa, tänään olin Neelellä ja mukaan tuli myös kaverini Sara ja tietty Emma. :)
Sara meni Fasulla (Fakiirilla) ja Emma Siggellä mä no kenellä muullakaan kuin Neelellä :D
Aluksi haettiin hepat tarhasta ja hoidettiin ne.

Sitten talutin kentälle ja lähdin siitä Saran kanssa maastoon alkukäyntien ajaksi.
Kentälle palattuani otin paljon kevyttä ravia ja ympyröitä, joihin Neele taipui ihan Super hyvin!
Sitten otin tänään paljon laukan-nostoja, jotka meni todella hyvin ja reippaasti Neeleltä! :) Oon tosi tyytyväinen pallukkaan <3 Menin vielä loppu käynnit ja vein Neelen sitten sisälle ja riisuin siltä kamat, jonka jälkeen laitoin tytölle vaan riimun ja mentiin juoksutus aitaukseen.

Minä seisoin keskellä ja Neele kiersi ympärilläni "ympyrää" pitkässä liinassa ja mulla oli juoksutus raippa. Haha :) tätäkin on nyt sitten kokeiltu (oli kyllä eka kertani :D) Ja ihan hyvin meni Neele meni kovaa ja ravasi ja laukkasi! :) Eikä meinannut edes pysähtyä xD

Sitten vielä hoidin Neelen pois ja vein sen tarhaan, menin kuvaamaan Saraa Fasulla, ja se kuvas siis mua ku mä ratsastin. :)

maastossa <3

muru :3

<3<3<3

hihii, Nellukka

                                                                      Sara ja Fakiiri (Fasu)

:)

aww :3

sulonen kuva :)

jee! :D


                                                                   malli kuva :P
=)
 
 
                                                                          ravia... :)
 

2 kommenttia:

  1. Juoksutuksesta ei valitettavasti oo kuvia, siitä vaan viseo jota en jaksanut ainakaan nyt ladata :)!

    VastaaPoista