Moi, tänään aamupäivällä oli perlassa korvaustuntini ja menin ekaa kertaa Grimurilla <3 Grimur oli tosi reipas ja herkkä koko tunnin ajan.
Mentiin koko tunti aika yksinkertaisia harjoituksia, kaarevia uria, paljon käynti ravi töltti siirtymisiä...
Grimur oli tosi kiva ja ihan tykästyin siihen! :)
Muutenkin tynti oli ihan kiva, mutta isot tilsat hevosille tuli!
Kiva postaus, mutta paljon enemmän tekstiä já kerro koko ratsastuspäivästäsi tarkemmin !:)
VastaaPoistaKiitos! :) ja kiva kun annat myös rakentavaa! :))
VastaaPoista