lauantai 6. syyskuuta 2014

Jäät silti mun sydämmeen, Framtid...

Matka päättyy tähän, jää muistot eiliseen, sä mun sydämmeen..
Viime torstaina haikein mielin lähdin tallilta pois. Sain kuulla kaksiviikkoa sitten että Framtid läähtee. En vieläkään usko sitä todeksi, kumpa kaikki olisi vain pahaa unta.. Mutta ei ole. Muistan kun sain ratsastaa Framtidilla ekan kerran, rakastuin siihen heti! Se oli niin täydellinen, Boniton menetyksen jälkeen. Siitä asti, kolme vuotta se on pysynyt elämässäni, ja on niin paljon muistoja jotka ei unohdu ikinä. Jurmon matka, uittaminen, monet tunnit, maasto retket ja vain Framtidin näkeminen sai mut onnelliseksi. Ja nyt kaikki on ohi, en nää sitä enää ikinä. Sen jalat ei enää kestänyt tuntikäyttöä ja se muuttaa itseasiassa huomenna jonkin perheen tallille, muiden heppojen seuraksi...
Mutta tuun aina rakastamaan tuota sydämmenvalloittajaa! -hyvästi rakkain

No, nyt mulla on enää Neele, ja sehän tässä surullisinta on kun kasvan sille kohta pitkäksi, huohh... en kestä tätä ponien menetystä.

Sitten itse asioihin. Neelellä oon käyny, ja ollaan menty niin kentällä kuin pellollakin, ja viimeksi menin ilman satulaa ja suitsiakin loppu tunnista, se oli ihan Super hauskaa!
Viime tunnilla menin Grimurilla, ja meni ihan hyvin mentiin puomeja.

Blogin puolella on ollut todella hiljaista, pahoittelut siitä! Mutta on vaan tapahtunu niin paljon kaikkee ja en oo jaksanu tulla koneelle.

Muuten oon shoppaillu ja ollu kavereiden kaa yms.. :)

3 kommenttia:

  1. Myöhäiset voimien annot! + Onneksi sulla on Neele :)

    VastaaPoista
  2. vanhoja postauksia lukiessa huomasin että olit käynyt jossain viaheessa östiksessä? Sattuisitko muistamaan Fläkin ja Francon oikeita nimiä joilla ne löytäisi sukupostista?
    Ps. Fläki, franco ja emil asuvat nykyään jatilan tallilla. Sinne saa mennä kun siltä tuntuu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin tän vasta nyt, mutta valitettavasti entiiä. Ja kiva kuulla niitä voisi käydä moikkaamassa joku päivä! :) itse kun ratsastin niillä muutaman vuoden östiksessä :)

      Poista