Moikka, maanantaina olin Neelellä ja menin ensin kentällä koulua. Otin aika paljon laukan nostoja ja voltteja. Vähän menin myös puomeja. ihan perus kouluu vaa.. Sitte otin satulan pois ja kävin vaihtamassa shortsit ja mentiin pellolle.
Kuulumisia viimeviikolta, eli käytiin mun kaverin kanssa itiksessa ja jotain pientä tarttui mukaan, kuten baby lips, joka on ihana! :) no ei muuta, tää oli tosi lyhyt postaus tällä kertaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti