torstai 7. elokuuta 2014

kesäloma loppuu, kuulumisia

Moi, elikkäs tosiaan ensiviikolla jatkuu tunnit jälleen, elikkäs postausta sitten heti syksyn ekasta tunnista tulee torstaina. :) Neelelle menen myös ensiviikon maanantaina ja suunnitelmissa olisi mennä kunnon tunti pellolla! :) Pellolla onkin kiva mennä kun se on juuri ajettu :) No siinä vähän infoa tulevasta, mutta palataanpa vähän taaksepäin.

Mun rakas, oot mulle niin tärkee, harmi ettei tää jatku ikuisesti..
toivotaan et viel pitkään <3


Neelellä olen käynyt aika paljon nyt kesäloman aikana, mutta aina en ole jaksanut erillistä postausta siitä teille kirjoittaa. Viimeksi päätimme kokeilla esteitä, joista molemmat innostuimme hirveästi, kirjaimellisesti! Neele hyppäsi niin söpösti ja reippasti kuin mikä, ja mullekkin tuli sellainen "este hinku" pakko päästä taas hyppäämään :D No nyt varmaan ruvetaan Neelen kanssa hyppäämään enemmänkin :)! Muilla kerroilla ollaan menty ihan perus koulua.










Sitten hypätäänkin hevostelusta arjen puolelle, serkkujen kanssa olin viime maanantaina linnanmäellä koko päivän, ja hauskaa oli, nyt on käyty tänä kesänä kaksi kertaa :-) Muuten oon pyöriny kotioloissa, ollu kavereiden kanssa, rannalla ja käytiin myös junamatkalla turussa shoppailemassa, Helsingissä, mökillä... :-) ihan kivaa on ollu, ja kohta alkaa koulu -.- huohh, voisin olla vielä kuukauden jos toisenkin lomalla <3 No jos positiivisesti pitää ajatella niin näkee ainakin kavereita enemmän... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti