Moih, viimeviikon tunnilla menin Hampurilla, ja meillä oli sijaisena Emppu :D Eli tunti oli ihan sairaan kiva! Mentiin ilman satuloita ja alotettiin pysähdyksillä. Sitten ravailtiin, ja Hampur oli jotenkin ihan intoa täynnä, se halus mennä lujaa ja sillee xD Se vaa oli sellanen. Sitten ku ruvettiin ottaa laukkoja niin siitä se vasta riemastuikin, ja lähti tosi kovaa, kolmannella kerralla sama juttu ja sit se veti pään ihan alas ja pukitti kaks kertaa, tota se sitte teki pari kertaa ja oli kyl ihan lähellä etten tippunu, ku hampurilla ei oo ees tuntuvaa säkää, nii melkeen jo liuin sieltä kaulan yli alas, se oli ihanaa mut vähän ärsuttävää, ku en ois jaksanu sellasta temppuilua :D Mut no se vaan yksinkertasesti innostu, vaikka se ei oo yhtään sen tapasta! ja sit se huomas et olin viel ilman satulaa. Sitte leikittiin tallipalaa, peiliä ja sanaravi laukkaa, jossa taas sama innostuminen! :D
Leikit oli kuitenki tosi kivoja ja koko tunti oli ihan mahtava!!!♥
Juu, Hampurin selkä on kyllä niin ihana, kun ei oo kauheeta säkää. Vaikee kyllä uskoo että se pukittaa, koska e n oo koskaan kuullu ennen siitä, ja oon sen vuokraaja siltä ajalta kun oli yksärinä
VastaaPoistaAnteeksi kun en ole vastannut, en ollut huomannut kommenttiasi! Mutta, niimpä ja Hampur on muutenkin aivan ihana! :) Ja olet kyllä oikeassa, en olisis itsekkään ikinä uskonut, kun se on aina niin kiltti aina! Mutta toisaalta jotenkin kaikki hevoset tuntuivat innostuvan hirveästi koko tunnista :) Ja taidankin muistaa sut, menit aina Hampurilla, taisit olla välillä meidänkin tunnin aikana toisella puolella kenttää. :) Käytkö enää perlassa? :) Ja kiva kun pistit kommenttia, mietin vaan että miten ihmeessä löysit blogini! :D
PoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
PoistaJuu, käyn vilä perlassa, ja blogi löytyi kun googlailin vähän Framtidia, kun se on toinen suosikeistani.
PoistaJa saattaa olla että muistamasi henkilö, on ollut toinen Hampurin vuokraaja, tai omistaja, koska vuokrasin Hampuria lauantaina, tai jos muu päivä pyyrin olemaan tuntien aikana joko vielä tallissa tai kävimme maastossa.