Moikka, päätin laittaa nyt aluksi tähän vähän kuulumisia.
Elikkäs tänään menen Neelellä ratsastelemaan, poikkeuksellisesti
tänään, koska eilen mulle ei käynyt. Siitä sitten postausta viimeistään tiistaina!:)
Muuten ei sen ihmeellisempää ole tapahtunut, nyt se kesä tulee!♥
tänään lämpömittari näyttää 23`C ♥
ihanaa lähtee Neelellle!
Ja sitte vielä sellanen ilmotus asia, että mun tunnit loppuu kahenviikon päästä
eli enää kaks ratsastus tuntii ennen mun ja hevosten kesälomaa :`( !
Koko kesäloma ilman Framtidia... :(!
Kesälomaa odotelle, enää kaks viikkoo ♥
Sitten vähän kesäloma suunnitelmistani!
Vaikka tunnit perlassa menee kesäloma tauolle, niin aion käydä Neelellä
kuitenkin aika paljon.
Sitten mennään kahen mun kaverin kanssa meiän mökille ja
siellä tietty ratsastamaan meiän mökki tallille! :)
Siitä tulee varmaan kunnon postaus♥
Tietysti meen uimaan, otan aurinkoo yms... nautin kesästä!♥
Ja käyn perlassa ainaki yhen kerran moikkaamassa hevosia (♥framtidia♥)
ja kuvaamassa yhtä tyyppiä ku se menee Fridalla, sen vuokriksella. :)
Muuten en vielä tiedä paljon kesä suunnitelmista, mutta
ainakin tää blogi pysyy virkeenä, sen voin luvata jo nyt, varmaan tulee joka viikko
jonkinlainen postaus tänne!♥
♥
ääh, ihana kesäloma sulla tiedossa! :)!!
VastaaPoistakivaa, kunhan blogi pysyy virkeenä, että voin seurata puuhianne:)
Joo no kyllä siitä ihan kiva tulee! :)
VastaaPoistaja joo pysyy tää tietty, niin kuin sanoinkin jo tossa :D