Heippa, eilen olin ratsastamassa Neelellä, ja oli ihanaa, kaikki oli vaan niin ihanaa!♥
Menin tälläkertaa tallille kaverini Jasminen kanssa.
Neele oli jo sisällä tallissa, joten aloin heti harjailemaan sitä + otin kaviot
ja harjasin Neelen harjan ihan selväksi pitkästä aikaa.
Sitten satula selkään ja suitset päälle, ja kentälle.
Kentällä menin ensin käynnissä, pysähdyksiä, muutaman voltin yms.
Sitten ravasin parikierrosta ja siitä suunnanvaihdos.
Käyntiä...
Sitten otin laukat molempiin suuntiin pitkällä sivulla.
Jotka meni todella hyvin.
Seuraavaksi menin hetken pitkin ohjin käyntiä, jonka jälkeen lähdimme maastoon.
Jasmin lähti mukaan Laurilla.
Maastossa menin käyntiä ja ravia, Neele oli todella virkeä ja innoissaan
menossa!
Kun palasimme otin kentällä vielä pari laukka ja ravia + pitkät
loppukäynnit ilman satulaa maasta käsin. Kun Neele oli niin loppu ja hikinen.
Lopuksi hoidin Neelen hyvin ja kostutin hikisimmät kohdat
pesusienellä.
Sitten tähän loppuun kokosin kuvia, joita tuli paljon... :)♥
sää oli muutes mitä mahtavin 25`C ♥
Lauri
♥♥iiiihana kesä kuva♥♥
♥
Ihania kuvia! Neele on niin söpö♥ Kuka on tuo Lauri?
VastaaPoistaVoi kiitti tosi paljon! ♥ ja niinhän se on :3!
VastaaPoistaLauri on kaverini Jasminen vuokrahevonen, jolla hän käy aina välillä.
Tämän blogin banneri on minun banneri pajassa! :)
VastaaPoistaRupean tässä tekemään myös siihen koira blogiin bansua! :)
toivottavasti tykkäät :)
eli? Aijotko laittaa sen blogiin?
PoistaAnteeksi en ole yhtään huomannut, kiitos tosi paljon se on hana! ♥:)
VastaaPoistaihana*
VastaaPoistaJa joo olisi ihanaa saada myös koira blogiini uusi banneri! tykkään tästä kovasti!♥
VastaaPoista